TV/Bredband/Telefoni

Våra fastigheter är anslutna till både ComHem och Telia Öppen Fiber vilket gör att du som medlem har många tjänsteleverantörer att välja på.

ComHem

Föreningen är medlem i Sankt Jörgens Äng Samfällighetsförening som äger och förvaltar ett hybridnät med ComHem som tjänsteleverantör.

Tjänsterna kommer du åt via "3 hål i väggen" uttagen som återfinns på olika platser i varje lägenhet.

I medlemsavgiften ingår ett digitalt grundutbud av TV-kanaler utan att du som medlem behöver beställa ett separat abonnemang hos ComHem. Vilka kanaler som ingår utan extra kostnad kan du se här.

Vill du beställa ytterliggare tjänster gör du som medlem detta på www.comhem.se

Telia Öppen Fiber

2019 anslöt föreningen sig Telia Öppen Fiber vilket ger varje medlem möjligheten teckna abonnemang med ett flertal tjänsteleverantörer via www.bredbandswebben.se.